POLITICA DE LIVRARE
SOCIETATEA STARLIFE RO MARKETING SRL
Compania care administreaza site-ul www.starliferomarketing.ro este, SOCIETATEA STARLIFE RO MARKETING SRL, numită în continuare STARLIFE RO MARKETING, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J12/6697/2017, C.U.I 38579865, având sediu social: CLUJ-NAPOCA, STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, CORP 2, JUDEȚ CLUJ, cu numarul de telefon: 0735 744 566, vă prezintă următoarele POLITICI DE LIVRARE ȘI RETUR.
POLITICA DE LIVRARE
Condiții de livrare a produselor.
Livrarea comenzilor online se face doar prin firmele de curierat agreate de compania noastră. Costul de livrare este fix și va fi suportat de către client.
Față de costurile de livrare menționate, nu vor mai apărea alte costuri suplimentare.
În ziua în care coletul cu comanda dumneavoastră va fi expediat, veți fi înștiințat telefonic de către firma de curierat.
Produsele se vor livra în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc, veți fi inștiințat.
Termenul estimat de livrare este de 24-72 de ore pentru livrarea oriunde în țară (urban sau rural din momentul expedierii).
IMPORTANT: Aceste termene pot suferi variații din motive excepționale cum ar fi calamități (inundații, alunecări de teren, viscol), greve, penurie de combustibil. Pot exista situații în care firmele de curierat să fie depășite de numărul solicitărilor (de exemplu în perioa Black Friday).
POLITICA DE RETUR
14 zile drept de retur
Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.
Foarte important de stiut!
- Produsele pot fi returnate doar daca se afla in starea lor initiala (asa cum au fost primite), nu au fost desigilate, modificate sau nu au suferit vreo interventie fata de starea lor fizica initiala.
Inainte de initierea procedurii de retur va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.
- Sunt acceptate doar colete trimise prin intermediul unei companii de curierat rapid.
Coletul trebuie sa vina insotit de numele in clar al expeditorului si numarul sau de telefon. Nu se accepta colete cu valoare ramburs sau cu valoare transport de plata. Cheltuielile de retur sunt suportate de catre client.
- Produsele trimise ca retur pot fi schimbate, inlocuite sau se poate cere stornarea valorii de achizitie.
Pentru stornare clientul are obligatia de a trimite prin SMS si/sau email contul sau bancar cu toate informatiile aferente (nume complet, cont iban, numele bancii).
*Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative , “Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.”
**Art. 11 din O.U.G. 34/2014, “Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract”